ES  |  
Imagen de Bienvenida
Ets a: Inici Accés a notificacions i comunicacions electròniques Presentació de documents per participar en contractacions públiques (empreses)

Presentació de documents per participar en contractacions públiques (empreses)

Com heu de fer la sol.licitud?

Per a realitzar una presentació de documents per participar en contractacions públiques heu de seguir els següents passos:

1- Identificar-vos per accedir a l'Oficina Virtual a la part superior dreta de la pàgina. Us recomenem l'opció d'identificació que indica idCAT Mòbil (us podreu identificar amb certificat digital o idCAT Mòbil).

2- Accedir a aquest tràmit un cop identificats.

3- Omplir completament el següent formulari:

 

4- Si s'escau, aporteu els documents necessaris. Abans de formalitzar la vostra presentació comproveu que heu vinculat tots els documents necessaris.

5- Per presentar la sol·licitud l'haureu de signar. Si us heu identificat amb l'opció "Certificat digital" haureu de signar amb el vostre certificat digital. Si us heu identificat via "idCAT Mòbil" podeu signar amb certificat digital o sense certificat. Signar amb certificat digital ho podreu fer si en teniu i si teniu correctament configurada l'aplicació AutoFirma.

 

Accés a la presentació electrònica

Tràmit electrònic

En el cas d'haver de presentar el Document únic d’autorització de contractistes, ompliu el següent formulari, signeu-lo i presenteu-lo al tràmit següent: enllaç.

Informació sobre el tràmit

Aquesta sol·licitud serà registrada automàticament al Registre d'Entrada de documents de l'Ajuntament de Castellbisbal. 

Necessiteu ajuda?

En cas de dubte o dificultat en la tramitació us podeu posar en contacte amb el nostre Servei d'assistència per a la tramitació electrònica : 900 772 772. Servei gratuït els dies laborables de 8.00 a 20.00 hores.

En cas de dubte sobre el funcionament de la plataforma podeu consultar següent pàgina: Pàgina d`informació sobre l`Oficina Virtual. Podeu consultar, també, la següent guia d'usuari: