ES  |  
Imagen de Bienvenida
Ets a: Inici Tràmits electrònics Llicència urbanística. Noves construccions i obres per l'ampliació, reforma, modificació o rehabilitació d'edificis, construccions i instal·lacions ja existents.

Llicència urbanística. Noves construccions i obres per l'ampliació, reforma, modificació o rehabilitació d'edificis, construccions i instal·lacions ja existents.

Com heu de fer la sol.licitud?

Per a sol·licitar una llicència urbanística heu de seguir els següents passos:

1- Identificar-vos per accedir a l'Oficina Virtual a la part superior dreta de la pàgina. Us recomenem l'opció d'identificació que indica idCAT Mòbil (us podreu identificar amb certificat digital o idCAT Mòbil).

2- Accedir a aquest tràmit un cop identificats.

3- Omplir completament el següent formulari:

 

 

4- Si s'escau, aporteu els documents necessaris. Abans de formalitzar la vostra presentació comproveu que heu vinculat tots els documents necessaris.

5- Per presentar la sol·licitud l'haureu de signar. Si us heu identificat amb l'opció "Certificat digital" haureu de signar amb el vostre certificat digital. Si us heu identificat via "idCAT Mòbil" podeu signar amb certificat digital o sense certificat. Signar amb certificat digital ho podreu fer si en teniu i si teniu correctament configurada l'aplicació AutoFirma.

 

Accés a la presentació electrònica

Tràmit electrònic

 

Informació sobre el tràmit

Aquesta sol·licitud serà registrada automàticament al Registre d'Entrada de documents de l'Ajuntament de Castellbisbal. Serà classificada per l'Oficina d'Atenció Ciutadana per raó de la matèria (sèrie documental) i unitat orgànica tramitadora. Un cop fet, automàticament es posarà a disposició de la unitat orgànica responsable de la tramitació per a la seva gestió administrativa. Per conèixer la unitat orgànica responsable de la seva tramitació, i l'estat de la tramitació, pot dirigir-se a l'Oficina d'Atenció Ciutadana indicant el número de registre de sol·licitud.

 

Necessiteu ajuda?

En cas de dubte o dificultat en la tramitació us podeu posar en contacte amb el nostre Servei d'assistència per a la tramitació electrònica : 900 772 772. Servei gratuït els dies laborables de 8.00 a 20.00 hores.

En cas de dubte sobre el funcionament de la plataforma podeu consultar següent pàgina: Pàgina d`informació sobre l`Oficina VirtualPodeu consultar, també, la següent guia d'usuari: