ES  |  
Imagen de Bienvenida
Ets a: Inici Informació i accés a suport Comunicació prèvia urbanística. Obres Menors: construcció d’edificis auxiliars, piscines, petites reformes

Comunicació prèvia urbanística. Obres Menors: construcció d’edificis auxiliars, piscines, petites reformes

 

Com heu de fer la sol.licitud?

Per presentar la sol·licitud heu de seguir els següents passos:

1- Identificar-vos per accedir a l'Oficina Virtual a la part superior dreta de la pàgina. Us recomenem l'opció d'identificació que indica idCAT Mòbil (us podreu identificar amb certificat digital o idCAT Mòbil).

2- Accedir a aquest tràmit un cop identificats.

3- En el moment de fer la sol·licitud, cal aportar la documentació que localitzareu en aquest enllaç i que és del tot necessària i imprescindible per iniciar el tràmit. L'haureu d'aportar en el moment en que us indiquen annexar documents a la sol·licitud.

En cas de manca d’algun document, l’Ajuntament pot requerir la millora i esmena de la documentació aportada abans de l’inici de la revisió tècnica municipal, amb la conseqüent aturada de la tramitació. Aquesta documentació s'ha de presentar sense perjudici que fos necessari aportar altres documents complementaris no especificats anteriorment i/o justificar altra normativa aplicable i per tant, podria variar a la vista del projecte presentat i la revisió tècnica municipal. En la pròpia instància també trobareu el llistat  dels documents OBLIGATORIS a aportar en l’apartat, així com informació sobre el contingut del projecte en les notes informatives.

4- Omplir completament el formulari següent. Recordeu de validar-lo un cop omplert completament i deseu-lo al vostre ordinador. 

 

5- Per presentar la sol·licitud l'haureu de signar. Si us heu identificat amb l'opció "Certificat digital" haureu de signar amb el vostre certificat digital. Si us heu identificat via "idCAT Mòbil" podeu signar amb certificat digital o sense certificat. Signar amb certificat digital ho podreu fer si en teniu i si teniu correctament configurada l'aplicació AutoFirma.

 

Accés a la presentació electrònica

Tràmit electrònic

 

Informació sobre el tràmit

Aquesta sol·licitud serà registrada automàticament al Registre d'Entrada de documents de l'Ajuntament de Castellbisbal. Serà classificada per l'Oficina d'Atenció Ciutadana per raó de la matèria (sèrie documental) i unitat orgànica tramitadora. Un cop fet, automàticament es posarà a disposició de la unitat orgànica responsable de la tramitació per a la seva gestió administrativa. Per conèixer la unitat orgànica responsable de la seva tramitació, i l'estat de la tramitació, pot dirigir-se a l'Oficina d'Atenció Ciutadana indicant el número de registre de sol·licitud.

 

Necessiteu ajuda?

En cas de dubte o dificultat en la tramitació us podeu posar en contacte amb el nostre Servei d'assistència per a la tramitació electrònica : 900 772 772. Servei gratuït els dies laborables de 8.00 a 20.00 hores.

En cas de dubte sobre el funcionament de la plataforma podeu consultar següent pàgina: Pàgina d`informació sobre l`Oficina VirtualPodeu consultar, també, la següent guia d'usuari: