Com heu de fer la sol.licitud?
Per presentar la sol·licitud per la instal·lació de plaques solars heu de seguir els següents passos:
1- Identificar-vos per accedir a l'Oficina Virtual a la part superior dreta de la pàgina. Us recomenem l'opció d'identificació que indica idCAT Mòbil (us podreu identificar amb certificat digital o idCAT Mòbil).
2- Accedir a aquest tràmit un cop identificats.
3- Omplir completament el formulari següent. Recordeu de validar-lo un cop omplert completament i deseu-lo al vostre ordinador.
4- En el moment de fer la sol·licitud, cal aportar la documentació que localitzareu en aquest enllaç i que és del tot necessària i imprescindible per iniciar el tràmit. L'haureu d'aportar en el moment en que us indiquen annexar documents a la sol·licitud.
En cas de manca d’algun document, l’Ajuntament pot requerir la millora i esmena de la documentació aportada abans de l’inici de la revisió tècnica municipal, amb la conseqüent aturada de la tramitació. Aquesta documentació s'ha de presentar sense perjudici que fos necessari aportar altres documents complementaris no especificats anteriorment i/o justificar altra normativa aplicable i per tant, podria variar a la vista del projecte presentat i la revisió tècnica municipal. En la pròpia instància també trobareu el llistat dels documents OBLIGATORIS a aportar en l’apartat, així com informació sobre el contingut del projecte en les notes informatives.
5- Per presentar la sol·licitud l'haureu de signar. Si us heu identificat amb l'opció "Certificat digital" haureu de signar amb el vostre certificat digital. Si us heu identificat via "idCAT Mòbil" podeu signar amb certificat digital o sense certificat. Signar amb certificat digital ho podreu fer si en teniu i si teniu correctament configurada l'aplicació AutoFirma.
Accés a la presentació electrònica
Informació sobre el tràmit
Podeu consultar tota la información sobre el tràmit a l’adreça: Informació del tràmit .
Necessiteu ajuda?
En cas de dubte o dificultat en la tramitació us podeu posar en contacte amb el nostre Servei d'assistència per a la tramitació electrònica : 900 772 772. Servei gratuït els dies laborables de 8.00 a 20.00 hores.
En cas de dubte sobre el funcionament de la plataforma podeu consultar següent pàgina: Pàgina d`informació sobre l`Oficina Virtual. Podeu consultar, també, la següent guia d'usuari: