A continuació trobarà la llista de les preguntes més freqüents sobre l'ús dels serveis que li oferim.
Si una vegada consultada aquesta FAQ no troba l'ajuda que necessita, no dubti de posar-se en contacte amb nosaltres.
En cas de dubte sobre el funcionament o configuració de l'Oficina virtual de tràmits podeu consultar la següent pàgina:
_
En caso de duda sobre el funcionamiento o configuración de la Oficina virtual de trámites puede consultar la siguiente página:
Servei d'assistència per a la tramitació electrònica
L’OAC 360 és un servei gratuït d’assistència per acompanyar i ajudar la ciutadania a fer els tràmits telemàticament. Està adreçat a la població en general, i també a les empreses, persones autònomes i entitats que hagin de relacionar-se amb l’Ajuntament a través de l 'Oficina virtual i tinguin algun dubte o dificultat en l’ús de la plataforma o la seu electrònica del portal web municipal.
Un equip tècnic de professionals atendrà les consultes i donarà suport a qui ho necessiti en casos com, per exemple, instal·lar un certificat digital, presentar una instància, sol·licitar una subvenció, fer ús de les plataformes de contractació o resoldre incidències en la tramitació electrònica.
Aquest servei s'activa via els següents canals i horaris:
Telèfon gratuït: 900 772 772
Disponible de dilluns a divendres en horari ininterromput de 08.00 a 20.00 hores.
Correu electrònic: oac360@castellbisbal.cat
Envieu la vostra consulta i l'equip del servei us respondrà
Truca'm
Servei que permet demanar que et truquin en horari convingut. Accés: Truca'm
En ocasions en el moment final abans de presentar una sol·licitud, en executar el procés de signatura apareix el missatge "Error SF20, en el lot de signatures". Es produeix en motiu de la nova versió de el programa Autofirma.
Per evitar l'error s'ha d'accedir a l'aplicació Aufofirma i comprovar que a Preferències / General / Configuració de xarxa teniu desmarcada l'opció "Acceptar només conexions amb llocs segurs"
Data incidència: 2021.07.28